Firma Gürallar ArtCraft została założona w 1994 roku w ramach Grupy Gürallar i od tego czasu odegrała ważną rolę w rozwoju przemysłu, łamiąc monopolistyczną naturę tureckiego przemysłu szklarskiego. W 2014 r. Firma przeszła przekształcenie firmy przekształcając się w globalnego gracza, decydując się na kontynuowanie działań z marką LAV.
LAV został zaprojektowany jako zupełnie nowa marka we wszystkich aspektach, w tym logo i opakowanie oraz oferuje stylowe akcesoria, które są ulubionymi klientów, zwłaszcza kobiet. LAV przyjmuje swoją nazwę ze stopionego szkła, które jest wytwarzane przez ogrzanie krzemionki, głównego składnika szkła, ognia, podstawowej metody kształtowania szkła.
LAV również symbolizuje nieodzowne miejsce ognia i szkła w życiu człowieka.
Wyroby charakteryzują się idealną przejrzystością szkła oraz odpowiednią grubością dzięki czemu znajdują zastosowanie w gastronomii. Oferta skierowana dla HoReCa. |